divendres, 5 de desembre del 2014
dimarts, 2 de desembre del 2014
dilluns, 1 de desembre del 2014
divendres, 31 d’octubre del 2014
dimecres, 8 d’octubre del 2014
dimarts, 7 d’octubre del 2014
dimarts, 23 de setembre del 2014
Benvinguts al meu blog
Hola!, benvolguts em dic Tania. Sóc una alumna de 4 d'ESO de l'escola Sant Antoni Maria Claret, aquest any estic fent l'optativa d'informàtica i os aniré informant de tot el que farem aquest any.
He triat aquesta optativa perquè m'agrada l'informàtica i em servirà per tenir més informació i també perquè no se molt d'aquestos temes. Crec que aquesta activitat os agradarà perquè reflexa els meus gustos tal com son al meu blog i tot serà molt entretingut i espero que la aneu seguint quan vagi penjant més activitats.
Quan tinc temps lliure el dedico a mirar novetats sobre el maquillatge, les noves tendències al maquillatge i la moda i es clar que també vaig de compres al centres comercials. Aqui os deixo una foto on mostra el que m'agrada ami, espero que os agradi!També desprès de fer els deures per relaxarme, penjo i miro fotos que la gent penja a una aplicació del mòvil, aqui la gent penja fotos del que esta fent o de qualsevol cosa.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)